X
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. İnternet sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza ve reklam çalışmalarında yer alması amacıyla işbirliği içinde olduğumuz kuruluşlarla paylaşılmasına izin vermiş oluyorsunuz. Çerezler hakkında daha ayrıntılı bilgiye Gizlilik Politikamız ve Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.
x
Maximiles Logosu
Maximiles Logosu
Uçak Bileti Al Uçak Bileti Al Kredi Kartı Başvurusu Kredi Kartı Başvurusu
Bize Ulaşın | Yardım/SSS
  • Ana Sayfa
  • Maximiles'ı Keşfedin
    Maximiles'ı Keşfedin Banner Görseli
    Maximiles'ı Keşfedin
    Detaylı Bilgi

    Maximiles'ı Keşfedin

    Maximiles Programı MaxiMil Hakkında Maximiles Kart Seçenekleri Maximiles Özellikleri Faiz ve Ücretler
  • Maximiles Ayrıcalıkları
    Maximiles Ayrıcalıkları Banner Görseli
    Maximiles Ayrıcalıkları
    Detaylı Bilgi

    Maximiles Ayrıcalıkları

    Maximiles'a Özel İndirimler Piri Uygulaması Maximiles Lezzet Turları
  • Kampanyalar
  • Maximiles Business
  • MercedesCard
Ara
Güvenlik

İlgili Bağlantılar

  • Bilet Al
  • Hemen Başvur
Ana SayfaSkip Navigation Links > Güvenlik

Güvenlik


​Bilgisayarın Güvenli Olmasına Dikkat Edin

- Lisanslı işletim sistemi ve programlar kullanın, işletim sisteminizi ve programlarınızı sürekli güncelleyin.

- Anti virüs, anti spyware ve kişisel firewall kullanmaya özen gösterin.
İnternet kafe gibi ortak kullanılan bilgisayarlardan bankacılık işlemleri yapmayın.


Şifre ve Parola Bilgilerinizi Paylaşmayın

- Parola, müşteri şifresi, TC Kimlik Numarası, Bankamatik ve kredi kartı bilgileri, kart şifresi ve tek kullanımlık şifre gibi bilgiler size ait bilgilerdir. Güvenliğiniz açısından üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmayın.

- Şüpheli durumlarda işlem yapmayarak Bize Ulaşın.


Güvenlik Uygulamalarımız Hakkında Bilgi Edinin

- Anında Bankacılık Kanallarından gerçekleştirdiğiniz bankacılık işlemlerinde güvenlik uygulamalarımızdan faydalanmayı unutmayın.


Dolandırıcılık Yöntemleri Hakkında Bilgi Edinin

- Bilgilerinizi çalmak, bilgisayarınıza zarar vermek gibi amaçlarla hazırlanan kötü amaçlı yazılımlara (örneğin virüsler, truva atları, solucanlar)

- Çeşitli kanallardan size ulaşan ve Bankamız ya da resmi bir kuruluş adına hareket ettiğine sizi inandırmaya çalışarak bilgilerinizi elde etmek isteyen kişilere

- Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım siteleri aracılığıyla kişisel bilgilerinizi paylaşmanızı isteyen kullanıcılara (bir tanıdığınız dahi olsa) karşı dikkatli olun.

Kredi Kartı Harcama İtirazı


HARCAMA İTİRAZINDA BULUNULABİLECEK DURUMLAR:

Aşağıdaki durumlarda kredi kartı/ banka kartı ile yapılmış işlemler için harcama itirazında bulunabilirsiniz.

-   Kartınız ile bilginiz dışında yapılmış ve dönem içi hareketlerinize/ ekstrenize yansımış işlemler için,
( Bu durumda 0850 724 0 724 numaralı telefondan bize ulaşarak kartınızın kapatılıp, yenilenmesini talep etmelisiniz.)


-   Ürün, hizmet alınamaması, eksik alınması veya ürünün özelliklerinin size belirtilenden farklı olması


-   Kartınıza bir adet yansıması gerekirken birden fazla adette yansıyan işlem olması


-   İşlem tutarının hesabınıza farklı yansımış olması


-   Ödemenin tarafınızca farklı bir şekilde yapılmış olmasına rağmen (Nakit, havale, başka bir kredi kartı, eft vb.) aynı tutarın kredi kartına da yansımış olması


-   İşlem iptali ya da iadesi gerçekleştirildiği halde iade tutarının karta yansımamış olması


-   ATM’den eksik nakit çekim yapılması ya da hiç nakit çekim yapılamamış olması


HARCAMA İTİRAZINDA BULUNURKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER:

-  İtirazda bulunmak istediğiniz işlemlerin dönem içi veya ekstrenize yansımış olması gerekmektedir. Yansımamış (yalnızca provizyondaki), bekleyen işlemler için itiraz süreci başlatılamamaktadır.



- İtirazınızın değerlendirebilmesi için Harcama İtiraz Formu’nun eksiksiz doldurularak Türkiye İş Bankası Bireysel Kredi ve Kart Operasyonları Bölümü İtiraz Servisi’ne ait 0 212 316 08 06 numaralı faksa ya da harcamaitirazi@isbank.com.tr adresine iletilmesi gerekmektedir. Harcama itiraz formuna buradan ulaşabilirsiniz. Form doldurulurken işlem nedeni kısmında yalnızca bir kutucuk işaretlenmeli ve form kart hamili/ek kart hamili tarafından imzalanmalıdır. Forma ulaşamamanız durumunda itiraz edilen işlem/işlemlere ait “kart hamili/ek kart hamili adı soyadı, kart no, işlem tarihi, işyeri adı, işlem tutarı, işlem nedeni ve kart hamili/ek kart hamili imzası” içerecek şekilde imzalı dilekçeniz ile de başvurabilirsiniz. 



- İtiraz nedenine uygun olarak itirazınızı destekleyici belgeleri de (iptal/iade slibi tutar farklı ise satış slibi, farklı şekilde ödendiğine dair belge vb.) form/dilekçe ekinde iletmeniz gerekmektedir.



- Harcama itirazları kart kuruluşları (BKM, Visa, Mastercard) kuralları kapsamında değerlendirilmekte olup, eski tarihli işlemler geç itiraz edilmiş olması gerekçesi ile olumsuz sonuçlanabilmektedir. Bu nedenden ötürü dönem içi ve ekstrenizde yer alan işlemleri düzenli olarak incelemeniz ve itiraz olması durumunda en kısa sürede tarafımıza iletmeniz gerekmektedir.



- İtirazınıza ilişkin olarak tarafınıza SMS ve/veya posta ile bilgilendirme yapılacaktır. 0850 724 0 724 numaralı telefondan da itirazınızın durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.




Detaylı bilgi
Logo
Yasal Uyarı | Güvenlik | Gizlilik Politikamız | Bilgi Toplumu Hizmetleri © 2014 Türkiye İş Bankası A.Ş.
Maximiles Facebook Maximiles Twitter İnstagram Youtube Pinterest
Gizle
Son Gezdiklerim
Sık Ziyaret Edilenler
  • Maximiles
  • MercedesCard’ı Tanıyın
  • Maximiles’a Özel İndirimler
  • Maximil Kazanma
  • Seyahat Rehberi
  • Kampanyalar
Faydalı Linkler
  • Site Haritası
  • Kampanyalar
  • Faiz ve Ücretler
  • SSS
  • Kredi Kartı Sözlüğü
  • Maximiles Programı
  • Güvenli ve Teknolojik Alışveriş
  • Güvenlik
  • Bize Ulaşın
  • BKM Kart Bilinci
Türkiye İş Bankası Logosu Maximum Logosu