Kart Başvurusu Yap Uçak Bileti Al

MaxiMillerinizle, seyahat etmek çok kolay!

Maximiles'ınızla yaptığınız alışverişlerden biriktirdiğiniz MaxiMil'lerinizi kullanarak hem yurtiçi hem de yurtdışı seyahatleriniz için uçak biletinizi nasıl alacağınızı öğrenin.

Detaylı Bilgi

MaxiMil kazanma ve mil kullanarak bilet almak çok kolay!

Maximiles ile yaptığınız 200 TL'lik alışveriş size 1 MaxiMil biriktirir. Alışveriş başına azami 50 MaxiMil kazanılabilir.

Detaylı Bilgi

Maximiles’ın özellikleriyle tanışın!

Maximiles'ınızın özelliklerini inceleyin, kampanyalar ve ayrıcalıklarla dolu Maximiles dünyasını deneyimleyin.

Detaylı Bilgi

Güvenlik

Bilgisayarın Güvenli Olmasına Dikkat Edin
  • Lisanslı işletim sistemi ve programlar kullanın, işletim sisteminizi ve programlarınızı sürekli güncelleyin.
  • Anti virüs, anti spyware ve kişisel firewall kullanmaya özen gösterin.
İnternet kafe gibi ortak kullanılan bilgisayarlardan bankacılık işlemleri yapmayın. Şifre ve Parola Bilgilerinizi Paylaşmayın
  • Parola, müşteri şifresi, TC Kimlik Numarası, Bankamatik ve kredi kartı bilgileri, kart şifresi ve tek kullanımlık şifre gibi bilgiler size ait bilgilerdir. Güvenliğiniz açısından üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmayın.
  • Şüpheli durumlarda işlem yapmayarak Bize Ulaşın.
Güvenlik Uygulamalarımız Hakkında Bilgi Edinin Dolandırıcılık Yöntemleri Hakkında Bilgi Edinin
  • Bilgilerinizi çalmak, bilgisayarınıza zarar vermek gibi amaçlarla hazırlanan kötü amaçlı yazılımlara (örneğin virüsler, truva atları, solucanlar)
  • Çeşitli kanallardan size ulaşan ve Bankamız ya da resmi bir kuruluş adına hareket ettiğine sizi inandırmaya çalışarak bilgilerinizi elde etmek isteyen kişilere
  • Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım siteleri aracılığıyla kişisel bilgilerinizi paylaşmanızı isteyen kullanıcılara (bir tanıdığınız dahi olsa) karşı dikkatli olun.
Kredi Kartı Harcama İtirazı Harcama itirazında bulunulabilecek durumlar: Aşağıdaki durumlarda kredi kartı/banka kartı ile yapılmış işlemler için harcama itirazında bulunabilirsiniz.
  • Kartınız ile bilginiz dışında yapılmış ve dönem içi hareketlerinize/ ekstrenize yansımış işlemler için, (Bu durumda 0850 724 0 724 numaralı telefondan bize ulaşarak kartınızın kapatılıp, yenilenmesini talep etmelisiniz.)
  • Ürün, hizmet alınamaması, eksik alınması veya ürünün özelliklerinin size belirtilenden farklı olması
  • Kartınıza bir adet yansıması gerekirken birden fazla adette yansıyan işlem olması
  • İşlem tutarının hesabınıza farklı yansımış olması
  • Ödemenin tarafınızca farklı bir şekilde yapılmış olmasına rağmen (Nakit, havale, başka bir kredi kartı, eft vb.) aynı tutarın kredi kartına da yansımış olması
  • İşlem iptali ya da iadesi gerçekleştirildiği halde iade tutarının karta yansımamış olması
  • ATM’den eksik nakit çekim yapılması ya da hiç nakit çekim yapılamamış olması
Harcama itirazında bulunurken dikkat edilmesi gerekenler: İtirazda bulunmak istediğiniz işlemlerin dönem içi veya ekstrenize yansımış olması gerekmektedir. Yansımamış (yalnızca provizyondaki), bekleyen işlemler için itiraz süreci başlatılamamaktadır. Kartınıza yansıyan alışveriş, nakit çekme, karttan karta para transferi işlemlerine ilişkin harcama itirazlarınızı İşCep veya Maximum Mobil’den kolayca iletebilirsiniz. İşCep’te Kartlar >Harcama İtirazı menüsüne, Maximum Mobil’de Kartlarım >Kart İşlemlerim >Harcama İtirazı menüsüne girerek itirazınızı oluşturabilirsiniz.
İtirazınızın tarafımıza ulaştığına dair tarafınıza SMS ve/veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Ayrıca tüm itirazlarınızın güncel durumlarını İşCep ve Maximum Mobil uygulamalarında bulunan “Harcama İtirazı” menüsündeki “İtiraz Takibi” sekmesinden görebilirsiniz. 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden de itirazınızın durumu hakkında bilgi alabilirsiniz. İtiraz nedenine uygun olarak itirazınızı destekleyici belgeleri de (işyeri ile aranızdaki sözleşme, işyeri iade belgesi, teslim tarihi gösteren belge/taahhüt vb. her türlü bilgi/belgeyi) itirazınızla birlikte iletmeniz gerekmektedir. İşCep ve Maximum Mobil’den başvururken destekleyici belgeleri uygulama üzerinden kolayca yükleyebilirsiniz. Harcama itirazları, kart kuruluşları (BKM, Visa, Mastercard) kuralları kapsamında değerlendirilmekte olup, eski tarihli işlemler geç itiraz edilmiş olması gerekçesi ile olumsuz sonuçlanabilmektedir. Bu nedenle kartlarınızın dönem içi ve ekstre hareketlerine yansıyan işlemleri düzenli olarak incelemeniz ve itirazınızın olması durumunda en kısa sürede tarafımıza iletmeniz gerekmektedir.