Skip to content
Kart Başvurusu Yap Seyahatini Planla

Maximiles Select Kredi Kartı

Maximiles Select'in sunduğu ayrıcalıklarla yurtiçi ve yurtdışı seyahatleriniz daha keyifli.

Maximiles Select Kredi Kartı

Maximiles, rutinden kaçabilmeniz, kolayca uçabilmeniz için tasarlanmış kredi kartınız.

Onunla hedef tutturma, uçuş tablosu gibi zorluklarla uğraşmadan nereye, ne kadara uçacağınızın kararını siz verirsiniz.
Bulutların üstünde bir uçak görseli
  • Maximiles’ın diğer uçuş kartlarından en önemli farkı, bölge ve yolcu kotaları olmadan, uçak biletinizi fiyatı kadar mille ödeme ayrıcalığı. Maximiles ile yaptığınız her alışverişten MaxiMil kazanır, kazandığınız MaxiMilleri yurt içi ve yurt dışı uçuşlarda birebir değerli kullanırsınız.
  • Üstelik Maximiles sadece uçuş kartı değil. Maximiles Kart’ınız ile nakit avans çekebilir, çektiğiniz nakit avansı taksitlendirebilir, yatırım hesabı işlemlerinden havaleye, aklınıza gelebilecek tüm bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilir, dahası Maximum özellikleri sayesinde Maximum dünyasının puan, taksit, indirim avantajlarından yararlanabilirsiniz.
Apronda duran iki valiz ve uçak görseli
Maximiles, yurt içinde ve yurt dışında VISA / Mastercard amblemini taşıyan tüm noktalarda geçerlidir. Maximiles’nızı yurt dışında kullandığınızda;

  • Maximiles kullanıcısı iseniz, Kartınız için TL/USD, TL/EURO veya TL/USD/EURO hesap özeti tercihinde bulunmanız durumunda yurt dışında gerçekleştirilen alışveriş işlemleri, ilgili yabancı para biriminden kartlara borç kaydedilir. Maximiles’ınızı yurt dışında kullandığınızda ve USD ve/veya EURO döviz cinsinden hesap özeti tercihinde bulunduğunuz alışverişleriniz ayrı bir hesap özeti ile tarafınıza bildirilir. Böylece yurt dışı alışverişlerinizi toplam döviz borcu üzerinden ödeyebilirsiniz.
    - Kredi kartınızın hesap özeti para birimini TL, TL/USD, TL/EURO veya TL/USD/EURO olarak belirleyebilir, ilgili döviz cinsinden hesap özeti borcunuzu son ödeme tarihine kadar söz konusu döviz cinsinden ödeyebilirsiniz. Buna ilaveten; yabancı para hesap özetlerinizdeki borç tutarının son ödeme tarihinde ödenmemesi durumunda, borcunuz yabancı para olarak izlenmeyecek, ve Bankamız Gişe Döviz Satış kurundan TL’ye dönüştürülerek TL üzerinden izlenecektir.

    Maximiles’ınız ile tüm Bankamatiklerden vadesiz hesabınıza ulaşabilir, Bankamatik Kartı'nızla yaptığınız para çekme, para yatırma ve daha birçok işlemi Maximiles’ınızla da yapabilirsiniz.
Hepsi dünyanın başka bir yerine daha güzel izler bırakmanız için.

KAYIP/ÇALINTI KART TAZMİN KOŞULLARI

Kartınızın kaybolması veya çalınması durumunda, kayıp/çalıntı bildiriminizi en yakın İş Bankası Şubesine başvurarak ya da 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak yapabilirsiniz. Kayıp/çalıntı durumunda kötü niyetli üçüncü kişilerce uğratılacağınız zararlarla ilgili yapacağınız itirazlar, 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu'na göre değerlendirilerek sonuçlandırılacaktır. Harcama itirazınızın olması durumunda İnternet Şubemizde yer alan "Harcama İtiraz Formu’nun" doldurularak Bankamıza iletilmesi gerekmektedir.

Kartınızın kaybolması veya çalınması durumunda, kayıp/çalıntı bildiriminizden önceki 24 (yirmi dört) saat içinde gerçekleşen hukuka aykırı kullanımından doğan zararlarda, 150 (yüz elli) Türk lirası ile sınırlı olmak üzere sorumluluğunuz bulunmaktadır. Bankamıza kayıp/çalıntı bildirimini 24 saat içinde yapmamanız durumunda, 150 (yüz elli) Türk lirası sınırlaması uygulanmayacağını ve hukuka aykırı kullanımdan doğan zararların tümünden sorumlu tutulacağınızı hatırlatmak isteriz. Kayıp/çalıntı bildiriminizden önceki 24 (yirmi dört) saat içinde gerçekleşen, 150 (yüz elli) Türk lirası ile sınırlı olan hukuka aykırı kullanım sorunluluğunuzu, ilgili sigorta prim bedelini ödemek koşuluyla sigortalattırabilirsiniz.

KKTC Merkez Bankası tarafından yayınlanan ve yürürlüğe giren KKTC Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu kapsamında; KKTC Şubelerine ait kredi kartları için kart hamilleri ise, yapacakları bildirimden önceki 24 (yirmi dört) saat içinde gerçekleşen hukuka aykırı kullanımdan doğan zararlardan aylık brüt asgari ücretin onda biri ile sınırlı olmak şartı ile kart hamili sorumludur. Kartın kullanımının, bir kod numarası, şifre veya kimliği belirleyici başka bir yöntemin kullanılmasını gerektirdiği işlemler ise ödemenin kapsamı dışındadır. ​

SİGORTALAR

​​​Alışveriş Sigortası: İş Bankası Kredi Kartınız ile satın aldığınız bir ürün, hasarı veya çalınmayı engelleyecek veya azaltacak her türlü tedbir alınmasına rağmen, çalınır ya da hasar görürse, Alışveriş Sigortanız sizi koruyacaktır. Alışveriş Sigortası ile asıl ve ek kart sahiplerinin kredi kartlarını kullanarak satın alacakları veya satın alarak başka birine hediye edecekleri mallar aşağıda verilen detaylar dahilinde sigortalıdır. Yurt içinden ve/veya yurt dışından kredi kartı ile satın alındığı tarihten itibaren 90 günlük süre içinde, her bir kart sahibinin yılda azami 2 hasarı için ve olay başına 3.000 TL'ye kadar teminat söz konusudur.

Söz konusu sigortadan yararlanmak isteyen İş Bankası kredi kartı müşterilerinin, olayın meydana geldiği yerdeki polis ya da başka bir yetkili makama 36 saat içinde bildirimde bulunduktan sonra 0 850 724 0724 numaralı telefondan arayarak İş Bankası'nı durumdan haberdar etmeleri gerekmektedir. Alışveriş sigortası dışında kalan hususlarla ilgili bilgi buradan temin edilebilecektir.

Hasar Ödemesinden yararlanma koşulları ve hizmet kapsamı dışındaki diğer durumlar ile kredi kartınıza sunulan ek avantajların kapsamı hakkında 7 gün 24 saat 0 85​0 724 0 724 no'lu telefondan ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.

Acil Nakit Avans Ödemesi ve Kart Yenilemesi: Yurt dışında iken kredi kartlarını kaybeden veya çaldıran müşterilerimize tanınan diğer bir imkan da, acil nakit avans ödemesi ve kart yenilenmesidir. Kartınızı kaybeder ya da çaldırırsanız, durumu bir MasterCard Global servis veya VISA merkezine bildirdiğiniz takdirde talebiniz üzerine 5.000 ABD Dolarına kadar nakit avans verilmekte, 48 saat içinde kartınız yenilenmektedir.

MasterCard Yurt dışı Acil Hizmetlerinden yararlanabilmek için aşağıdaki telefon numaralarını arayabilirsiniz.
ABD : 1-636-722-7111
Almanya : 0800-819-1040
Avustralya : 1800-120-113
Fransa : 0-800-90-1387
Güney Afrika : 0800-990418
Hollanda : 0800-022-5821
İngiltere : 0800-96-4767
İsrail : 180-941-8873
İsviçre : 0800-89-7092
İtalya : 800-870-866
Japonya : 00531-11-3886
Kanada : 1-800-307-7309
Yunanistan :00-800-11-887-0303
Diğer ülkeler : 1-636-722-7111

Visa Yurt dışı Acil Hizmetlerinden yararlanabilmek için aşağıdaki telefon numaralarını arayabilirsiniz.
ABD : 1-800-847-2911
Almanya : 0800-811-8440
Avustralya : 1-800-125-440
Fransa : 0800-90-1179
Güney Afrika : 0800-990-475
Hollanda : 0800-022-3110
İngiltere : 0800-89-1725
İsrail : 1-80-941-1605
İsviçre : 0800-89-4732
İtalya : 800-819-014
Japonya : 00531-11-1555
Kanada : 1-800-847-2911
Yunanistan :00-800-11-638-0304
Diğer ülkeler : +1 410 581 9994

YURT İÇİ HİZMETLER

Aşağıda tanımlanan hizmetlerden yararlanma hakkı, araç çekme ve kurtarma hizmetleri dışında Daimi İkametgah'dan 25 km. uzakta yürürlüğe girecektir. Altı çizilen bu hizmetler için herhangi bir kilometre kısıtlaması yoktur. Araç yardım hizmetlerinden yararlanılabilmesi için kart sahibi ile ruhsat sahibinin aynı kişi olması gerekmektedir. Konut Teminatları Daimi İkametgah'ta verilmektedir.

Araç Yardım Hizmetleri Aracın Çekilmesi ve Kurtarılması: Aracın arızalanması ya da bir kazaya uğraması durumunda en yakın tamirhaneye ya da yetkili servise çekilmesi ve çekici masraflarının ödenmesi hizmetidir. Bir karayolunda giderken aracın devrilme veya şarampole yuvarlanması nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda aracın kurtarılması ve sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması için gerekli organizasyon 100 USD limite kadar sağlanmaktadır.

Söz konusu hizmet kapsamında, aracın tamir masrafları kart hamiline aittir.
Motosiklet, hafif ticari, ağır ticari araçlar hizmet kapsamı dışındadır.
Benzin bitmesi, anahtar kaybı, anahtarın araç içerisinde unutulması hizmet kapsamı dışındadır.

Aracın Arızalanması veya Kaza Yapması Nedeniyle Konaklama veya Seyahat: Müşterinin ikamet ili dışında arızalanan veya kaza yapan aracının hareket edememesi 48 saati geçiyor ise müşterinin sürekli yaşadığı ikametgâhına ya da gitmek istediği başka bir yere (bu yere gidiş ücretinin sürekli ikametgahına eşit ya da daha az olması kaydıyla) ulaşması için bölge şartlarına göre tren, otobüs bileti ya da karayolu ile 6 saati aşan mesafelerde (dönüş mesafesi 500 km'den fazla ise) uçak bileti masrafları karşılanmaktadır.

Yukarıda sunulan seçeneklere rağmen yoluna devam etmeden aracın tamirinin beklenmek istenilmesi durumunda, arıza 24 saat içinde tamir edilemezse, kart hamilinin azami 3 gece ve gecelik en fazla 50 USD olmak üzere bir otelde konaklaması sağlanmaktadır. Konaklama hizmetinden faydalanan müşteri eve dönüş veya yolculuğa devam etmek için ulaşım hizmetinden faydalanamaz.
-Otel masrafları oda kahvaltı ile sınırlıdır. Konaklama hizmetinden yararlanan müşteri, eve dönüş veya yolculuğa devam etmek için ulaşım hizmetinden faydalanamaz.

Aracın Geri Getirilmesi için Seyahat: Müşteri ikametgah adresine geri getirildiğinde veya gitmeyi amaçladığı yere doğru gönderildiğinde ve tamir süresi 72 saati aşan arızalı veya kazalı araç onarım için ikamet ili dışındaki onarım yerinde bırakılıyorsa onarılmış aracın müşterinin ikametgah adresine geri getirilmesi için müşterinin veya müşteri tarafından belirlenmiş herhangi bir kişinin otobüs veya ekonomi sınıfı uçak gidiş bileti masraflar karşılanmaktadır.

Profesyonel Sürücü Hizmeti: Seyahat sırasında aracı kullanmayı imkansız kılan hastalık veya kaza geçirilmesi ya da vefat durumu halinde araçta bulunan diğer kişiler aracı kullanamayacak durumdaysa, araçta bulunanları eve veya seyahat için planlanan yere götürmek üzere profesyonel bir sürücü temin edilmektedir. Bir sürücü sağlanması durumunda aracın yakıt tüketimi, gereçleri, gemi ile geçişler ve ücretli otoyol bedelleri müşteri tarafından karşılanır.

Konut Yardımı

Tesisat: Müşterinin ikametgahının dahili temiz su tesisatının patlaması veya arızası nedeniyle çözüm gerektiren problemlerde bir tesisatçı, müşterinin onayı durumunda daimi ikametgahına gönderilecektir. Dahili tesisat ikametgaha ait su vanasından, başlayıp musluklara kadar olan kısmı kapsar. Görevlendirilen tesisatçının yol, işçilik ve malzeme masrafları iki olay için ve olay başına 50 USD limit dahilinde karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak tesisatçıya ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.

İstisnai durumlar:
Her türlü musluk, armatür problemleri, sifon-rezervuar problemleri,
Konutun içerisinde her türlü kaçak, sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın tamiri, (tamir için yapılması kaçınılmaz olan tesisat veya diğer donanımların hasarı veya kırılmasından kaynaklanmış olanlar dahil)
Su borularına bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, klima, ısıtıcılar, su ısıtıcıları, sıhhi malzemenin arızalanması nedeni ile gereken değişimi veya tamiri,
Konutun bulunduğu binaya veya üçüncü şahıslara ait tesisat problemleri,
Sonradan ilave edilen sıva üzeri tesisat
Kanalizasyon veya pis su tesisatlarının tıkanması teminat dışıdır.

Elektrik: Evin elektrik tesisatında, eve ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına kadar olan kısımlarda meydana gelebilecek arızalarda daimi ikametgaha elektrikçi gönderimi sağlanmaktadır. Görevlendirilen elektrikçinin yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 50 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak elektrikçiye ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.

İstisnalar:
Elektrik kaynağından yararlanılmasını sağlayan materyaller (lamba, duy, flüoresan lambası, priz, elektrik düğmesi vb)
Elektrikli aletler, ısıtıcı, havalandırma tesisatı, elektrik kaynağı ile çalışan tüm aletler (beyaz eşya vb)
Konutta veya binada topraklamanın olmamasından veya yetersiz olmasından kaynaklanan arıza ve hasarın tamiri
Elektrik tesisatının çok eski ve tamir edilemeyecek durumda olması teminat dışıdır.

Anahtar: Herhangi kazai bir sebep veya hırsızlık sonucu kilitlerdeki hasara, anahtarların çalınması, unutulması veya kaybedilmesine bağlı olarak eve girilememesi durumunda, ikametgahın bulunduğu bölgeye anlaşmalı bir çilingir gönderilmektedir.

Görevlendirilen çilingirin yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 50 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak çilingire ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan işçilik hizmeti verilecektir. Kilit değiştirilmesi, anahtar yaptırılması gibi masraflar teminat kapsamı dışındadır.

Cam İşleri: Evin dış cephesinde bulunan camların hasar görmesi (kırılma veya çatlama) durumunda daimi ikametgaha anlaşmalı camcı gönderimi sağlanmaktadır. Görevlendirilen camcının yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 50 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak camcıya ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan işçilik hizmeti verilecektir.

Profesyonel Ev Hizmetleri Organizasyonu: Acil hizmetlerin düzenlenmesi ile ilgili olmayan her durum için aşağıda sayılan iş kolları hakkında bilgi alınabilmekte veya talep doğrultusunda ilgili teknisyenlerin kart hamillerine ulaştırılması sağlanmaktadır. Bu hizmetlerden yararlanılması durumunda oluşacak masraflar, kart hamilince doğrudan teknik servis elemanına yapılmaktadır. Tavsiye edilen servis biriminden hizmet alıp almamak müşterinin isteğine bağlıdır. Alınan hizmetlerle ilgili doğabilecek sorunlardan hizmeti doğrudan sağlayan servis birimi sorumlu olacaktır. Söz konusu hizmet elektrik, duvar işleri, cam, boya, çelik kapı, ısıtma ve havalandırma(doğalgaz tesisatı hariç), yer döşeme(fayans, kalebodur ahşap işleri), tavan kaplama, çatı tamir işleri, PVC alüminyum doğrama işlerini ve Alçıpan / Kartonpiyer İşlerini kapsamaktadır.

Bilgi ve Organizasyon
Servisi Bilgi ve organizasyon servislerinde bağlantı Tur Assist tarafından sağlanacak, alınacak hizmetlerle ilgili masraflar Müşteri tarafından ödenecektir. Tavsiye edilen servis biriminden hizmet alıp almamak müşterinin isteğine bağlıdır. Alınan hizmetlerle ilgili doğabilecek sorunlardan hizmeti doğrudan sağlayan servis birimi sorumlu olacaktır. Turistik Bilgiler: Müşterinin isteği doğrultusunda seyahat acentaları, turizm ofisleri, turist rehberleri, turizm polisi, büyükelçilik ve konsolosluklar, vize ve pasaport işlemleri ile ilgili bilgi verilecektir.

Trafik Bilgi Hattı: Bulunduğunuz yerde gideceğiniz yol üzerindeki veya seyahat edeceğiniz yerde trafik yol durumu hakkında bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

Ulaşım Araçları ile İlgili Bilgiler: Talebiniz üzerine havayolu şirketleri, denizcilik işletmeleri, karayolu şirketleri, yat işletmeleri, demiryolu seferleri, rent a car şirketleri (profesyonel sürücü hizmeti) ile ilgili adres ve telefon bilgileri bildirilmekte, mümkün olan durumlarda rezervasyon işlemi kart hamili adına gerçekleştirilmektedir. Müşteri adına ücret / yer / tarih / mevki onayı alınmak kaydıyla yurt içi uçak bileti alınarak, biletin ulaştırılması ile ilgili masrafın müşteri tarafından karşılanması kaydıyla, Müşterinin bildireceği adrese kurye ile bilet teslimi yapılır.

Döviz Kurları Bilgileri: Müşterinin talebi üzerine son 5 yıla ait döviz kurları bilgileri verilecektir.

Restoran/Eğlence Yerleri Rezervasyon ve Bilgi Servisi: Talep etmeniz halinde her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilmekte ve mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yaptırılmaktadır.

Otel Bilgi ve Rezervasyon Servisi: Talep etmeniz halinde yerli oteller hakkında bilgi verilmekte ve mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yaptırılmaktadır.

Etkinlik Bilgi ve Rezervasyon Servisi: Tüm Türkiye’de bulunduğunuz ya da seyahat edeceğiniz yerdeki her türlü sinema, konser, tiyatro, fuar, festival, bale ve opera ile ilgili bilgi verilmektedir. Ayrıca kontenjan bulunması halinde rezervasyon yapılmaktadır. Hizmetten kaynaklanan her türlü masraf tarafınıza aittir.

Veteriner Bilgi Hattı: Müşterinin talebi üzerine veteriner, hayvan hastaneleri ve hayvan bakımı ile ilgili bilgiler verilecek ve mümkün olabilen durumlarda bu hizmetler ile ilgili organizasyon yapılacaktır.

Özel Günler İçin Parti Organizasyonları: Doğum günü, yıldönümleri, karne alma, seminer gibi durumlarda ilgili firmalar ile ilgili bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda organizasyon yapılacaktır. Hizmetten yararlanmanız durumunda oluşacak masraflar tarafınızca karşılanacaktır.
Çiçek Gönderimi: Dilerseniz çiçek gönderimi ile ilgili organizasyonun yapılması sağlanır. Sunulan hizmet organizasyondan ibarettir.

Limuzin ve Şoför Kiralama Hizmetleri: Talebinize bağlı olarak kiralanmak istenen limuzin ve şoför kiralama firmaları hakkında adres ve telefon bilgisi paylaşılmakta ve talep etmeniz halinde rezervasyon yapılmaktadır. Yalnızca İstanbul içerisinde limuzin kiralama organizasyonu da yapılmaktadır. Sunulan hizmetten yararlanılması durumunda oluşan masraflar tarafınıza aittir.

İş Organizasyonları: İş gereçleri ve ihtiyaçları (mütercim-tercüman hizmetleri, kongre-seminer-konferans, açılış, toplantı ve benzeri organizasyonlar, ses, ışık projeksiyon gereçleri, faks, mobil telefon, PC kiralama –son 3 gereç sadece İstanbul’da-) gibi işle ilgili malzemelere ait masraflar kart hamiline ait olmak üzere organizasyon hizmeti ücret / yer / tarih / özellik onayı alınmak kaydıyla sağlanmaktadır.

Diğer Bilgi Hizmetleri: Jandarma, belediye, bakanlıklar, müsteşarlıklar, valilikler, adliyeler, devlet ve SSK hastaneleri, askerlik şubeleri, bankalar, basın kuruluşları, dernekler, savcılıklar, emniyet müdürlükleri, gazeteler, haber ajansları, meslek odaları, iş ve işçi bulma müdürlükleri vs. telefon ve adresleri, tüm beyaz ve elektrikli ev eşyası üreticilerinin bayii ve servislerine ait telefonlar.

Yaşlılar ve çocuklar için bakım hizmetleri: Müşterinin talebi üzerine yaşlılar ve çocukların bakımı ile ilgili hizmet veren firmalar hakkında bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda organizasyon yapılacaktır.

Yukarıda belirtilen hizmetlerin içeriğinde, Banka tarafından önceden bildirilmeksizin değişiklik yapılabilir.

Yukarıda belirtilen avantajların kapsamı ve sigortalı hizmetlerimizden yararlanma koşulları ile sigorta kapsamı dışındaki diğer durumlarla ilgili olarak, 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Teminat Dışı Kalan Haller
1) Konut içerisinde müşteri tarafından kasıtlı olarak gerçekleştirilen hasarlar
2) Olağanüstü hal, sıkıyönetim, terörizm ambargo, darbe, savaş istila, yabancı düşmanların hareketleri, düşmanlıklar (savaş ilan edilmiş olmasa bile), iç savaş, ayaklanma, ihtilal (askeri veya yerel vs), isyan, askeri yahut gasp edilmiş iktidar, kargaşa yahut sivil başkaldırmadan doğrudan ya da dolaylı olarak kaynaklanan ve bunlar dolasıyıyla meydana gelen kayıp ve zarar
3) Anlaşmalı firmanın neden olması durumu hariç mülkiyette meydana gelen her türlü zarar, kayıp ve bunlardan doğan masraflar
4) Her türlü nükleer yakıt veya nükleer yakıt yakımından kaynaklanan radyoaktivite ile iyonlaştıran yayılma veya bulaşma
5) Her türlü patlayıcı nükleer bileşiminden kaynaklanan hasarlar.
6) Deprem, yangın, sel, yıldırım, nükleer tehlike vs nedeniyle oluşan hasarlar
7) Türkiye dışında vuku bulan arızalar, kazalar ve çalınmalar
8) Toplam yüklenmiş ağırlığı 3,5 tondan fazla olan araçlar
9) 125 cc’den küçük olan araçlar, motosikletler,
10) Kişiler ve eşyaların pahalı taşımacılığı için kullanılan araçlar
11) Hayvanlar, tekneler gibi malların taşımacılığı için özel olarak düzenlenmiş araçlar
12) Müşterinin bilgisi dahilinde yanlış yakıt kullanımından kaynaklanan bozulmalar
13) Araç anahtarının kaybı ve aracın içinde bagajda anahtar unutulması
14) Bakım eksikliğinden kaynaklanan bozulmalar
15) Aracın tüketim ve geçiş masrafları ile köprü ve yol paraları
16) Aracın onarım masrafları
17) İnsan beraberinde olmayan bagajın taşınması
18) Enkaz olarak belirlenen araçların taşınması veya geri getirilmesi
19) Kalan değer, geri getirme masrafından daha düşük olan araçların geri getirilmesi
20) Kontratın geçerlilik döneminden önce veya sonra vuku bulan her olay
21) Hangi türden olursa olsun tüm tıbbi masraflar
22) Müşterinin yolculuk durumunda tehlike arz edebilecek, bilinen patolojik durumları
23) Mesleki tedaviler, kaplıca tedavileri, dinlenme ve nekahet kuruluşlarında kalışlar
24) Daha önce toprağa verilmiş naaşların yaşamlarındaki ikamet adreslerine geri gönderilmesi hizmetleri kapsam dışıdır.

YURT DIŞI HİZMETLER

Bilgi Servisi hizmeti hariç olmak üzere; Yurt dışı Özel Hizmetlerden faydalanabilmeniz için seyahat hizmeti alımlarınızı Maximiles kredi kartınızla ödemiş olmanız gerekmektedir.

Aşağıdaki hizmetler Türkiye dışında ve en fazla birbirini izleyen 90 güne kadar seyahat edilmekte ise temin edilecektir.

Seyahat Gecikmesi: Kart hamilinin seyahat için kullanacağı tarifeli yurt dışı uçuşun (IATA Uçuşlar) bir teknik problem, doğal afetler, hava koşulları veya resmi yetkililer tarafından mücbir sebep olarak belirtilen bir nedenden dolayı 4 saatten fazla bir süre gecikmede bulunması üzerine, 4 saatten sonraki her bir saat için orjinal faturaların gönderilmesi koşuluyla ilk acil masrafların karşılanması amacıyla 40 Euro’ya kadar ödeme yapılmaktadır. Bu ödemeler maksimum 10 saat ile sınırlıdır.

Bagaj Gecikmesi: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check-in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolup, varışı müteakip 24 saat içerisinde bulunamaması halinde, havalimanında beklediğiniz süre zarfında yapacağınız acil ve zaruri harcamalarınız için havayolunun kayıp raporu şartı ve masrafların orijinal faturalarının ibraz edilmesi koşuluyla 250 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır.

Bagaj Kaybı: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check-in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolması, çalınması veya zarar görmesi halinde Havayolu Şirketi'nce belirlenen süre içerisinde ( Minimum 21 gün) bulunamaması durumunda havayolunun kayıp, zarar ya da çalınma raporu şartı ile birlikte, tarafınıza 500 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır. Söz konusu hizmetten yararlanabilmeniz için bagaj içeriğinin listesini, tahmini fiyat ve alış tarihlerini, havayolu şirketinden alınan tazminat ödeme belgesini ibraz etmeniz gerekmektedir. Ödenecek tazminat tutarından, sorumlu havayolu tarafından yapılan tazminat ödemeleri ve bagaj gecikmesi teminatı kapsamında yararlanılan tutarlar düşülmektedir. Para, mücevher, kredi kartı ve herhangi bir doküman bu teminatın kapsamı dışındadır.

Uçağın Kaçırılması (Hi-Jack): Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) uçağın hava korsanları tarafından kaçırılması durumunda 500 Dolara kadar ödeme yapılır. Bu teminatın geçerli olabilmesi için ilgili havayolu şirketinin yetkili bölümünden alınan durumu gösterir belge ile birlikte size ait biletin ve kimlik fotokopisinin ibrazına ihtiyaç duyulmaktadır.

Hukuki Masraflar: Kart Sahibi’nin seyahati esnasında yaralanmasına, hastalanmasına veya ölümüne sebep veren üçüncü şahıslara karşı açılan davalarda, Şirket, avukat organize ederek, avukat masraflarını, en fazla 2.500 USD’na kadar karşılayacaktır. Bu teminatın geçerli olabilmesi için, Şirket doktorunun inceleyebilmesi amacıyla olayı kanıtlayan gerekli tıbbi raporlar talep edilecektir.

Bilgi Servisi: Seyahatiniz esnasında, pasaport, vize, seyahat bileti gibi zaruri belgelerinizin kaybolması ya da çalınması durumunda çalınan ya da kaybolan belgelerin tekrar çıkarılması için yerine getirilmesi gereken formalitelerle ilgili olarak yerel yetkili ve kuruluşların telefon ve adresleri ücretsiz olarak sağlanacaktır. Ayrıca mümkün olabilen durumlarda yine Türkiye'de rezervasyon yapılabilecek, tercüme hizmetleri sağlanacaktır.

Hukuki Danışma: Bu hizmet tamamıyla bir organizasyon hizmetidir ve tüm masraflar kart sahibi tarafından ödenir.

Yukarıda belirtilen avantajların kapsamı ve sigorta hizmetlerimizden yararlanma koşulları ile sigorta kapsamı dışındaki diğer durumlarla ilgili olarak, 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Yukarıda belirtilen hizmetlerin içeriğinde, Banka tarafından önceden bildirilmeksizin değişiklik yapılabilir.
Teminat Dışı Kalan Haller
1) Kart hamilinin hileli hareketleri
2) Sel, deprem, volkanik patlamalar, heyelan, fırtına ve meteor düşmesi gibi doğal afetler sonucu ortaya çıkan zararlar
3) Harp veya harp niteliğindeki harekât, ihtilal, isyan, ayaklanma ve bunlardan doğan iç kargaşalar
4) 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanununda belirtilen terör eylemleri ve sabotaj ile bunları önlemek ve etkilerini azaltmak amacıyla yetkili organlar tarafından yapılan müdahaleler (Uçağın Kaçırılması teminatı hariç)
5) Nükleer rizikolar veya nükleer, biyolojik ve kimyasal silah kullanımı veya nükleer, biyolojik ve kimyasal maddelerin açığa çıkmasına neden olacak her türlü saldırı ve sabotaj
6) Silahlı kuvvetler veya güvenlik kuvvetleri veya örgütlerinin harekâtı (Uçağın Kaçırılması teminatı hariç)
7) Kart hamilinin kasıtlı hareketleri kapsam dışıdır.

2018 ve 2019 yılından kazanılan MaxiMillerin kullanım süresi 31.12.2022 ’ye kadar uzatılmıştır.
MaxiMillerinizi sağlıklı günlerde kullanmanızı dileriz.

Maximiles uygulaması kapsamında seyahat hizmetinizi almak üzere www.pazaramatatil.com’a yönlendiriliyorsunuz.

Lütfen bekleyiniz.